Onbeschofte medewerker krasloten

Onbeschofte medewerker krasloten. Vorige week konden jullie mijn review lezen van het boek ‘the secret’. Deze week vertel ik hoe het eraan toe gaat bij de klantenservice van krasloten.nl waarmee ik jullie wil waarschuwen om via deze website vooral niks te bestellen!

Onbeschofte medewerker krasloten

Onbeschofte medewerker krasloten

Onbeschofte medewerker krasloten. Op 2 december bestelde ik 33 krasloten. 3 verschillende soorten en van elk soort 11 stuks. Want ik vind het in december altijd zo leuk om elke dag een adventkalender enveloppe te openen en daar iets uit te halen. Maar daarna is er niks meer. Dus ik bedacht dat als ik 33 krasloten zou bestellen ik elke 1e dag van de maand 3 krasloten open kon krassen.

Omdat ik 33 krasloten wel erg veel vond om in de winkel te kopen (lees: schaamtegevoel), besloot ik om deze online te bestellen. Uiteraard via de officiële weg; krasloten.nl.
Maar dit had ik beter niet kunnen doen. En ik wil hierbij ook gelijk iedereen waarschuwen om NOOIT in deze webwinkel je krasloten te bestellen! De reden lees je hieronder.

En toen ontving ik maar niks…

Ik ontving maar niks, geen mailtje met track en trace code, geen berichtje dat mijn bestelling verzonden was. Dus zocht ik contact via de email met krasloten.nl. Want ik had het bewust vroeg besteld zodat ik het voor de kerst in huis zou hebben en dat het niet kon verdwijnen of vertragen in de kerstdrukte.
In een automatische mail kreeg ik te horen dat het (uiterlijk) 11 dagen zou duren voordat ik wat hoorde. Wat ik sowieso al vrij onbeschoft vind, want waarom the hell heb je 11 werkdagen nodig om een simpele vraag te beantwoorden? Dat slaat nergens op. Het is een kwestie van even nakijken en dat is zo gebeurt.

Omdat ik na 4 werkdagen dus idd nog steeds geen reactie had nam ik contact op via facebook waar ik gelijk een vriendelijke reactie kreeg dat ze het voor me zou nakijken. Dus toen was ik blij. Tenminste een teken van leven daar. En een teken dat mensen je willen helpen. Vervolgens hoorde ik weer steeds niks, ze zijn echt zo traag als  dikke stront daar. Maar uiteindelijk kreeg ik; jaja ná 11 dagen (het gore lef om nog zo traag te reageren als mensen zeggen dat het voor de kerst is) een mailtje.
Het zou op 8 dec. bij me aangeboden zijn maar omdat ik er niet was, was het naar de Bruna gebracht. Inmiddels was het al 21 dec. toen ik dat hoorde. En het zou daar t/m de 23e af te halen zijn.

Op naar de Bruna!

Meteen ging ik naar de Bruna, maar guess what? Daar lag niks. Toen belde ik vanuit de Bruna met de klantenservice waar ik een compleet onbeschofte hork aan de telefoon kreeg. Ik zei hem dat daar niks lag en het enige wat hij kon zeggen was; het moet daar liggen. Toen ik nogmaals herhaalde dat ik daar stond en dat er niks lag met de vraag; en nu? Hoe gaan we dit oplossen? Was zijn antwoord: tja… dan moet je maar contact opnemen met PostNL en daar je geld terug vragen.

Hoezo het probleem afschuiven! Ik heb toch niks met PostNL te maken, ik heb wat besteld bij die webshop, niet bij PostNL. Dat hoort die webshop dan met PostNL af te handelen, ipv het af te schuiven en zelf geen flikker te ondernemen. Waarop die vent alleen maar 6x kon zeggen dat het daar bij de Bruna moest liggen en ook geen reet deed om een oplossing te vinden. En dat als het daar niet lag hij daar niks aan kon doen en ik m’n geld maar terug moest vragen bij PostNL. Doei, zo werkt het niet bij mij, ik laat me niet afschepen.

Aangezien ik witheet werd en mijn moeder mee gegaan was, nam zij het gesprek van me over. En na minstens 20 minuten discussiëren werd beloofd dat het doorgegeven zou worden aan het hoofdkantoor en dat die zouden kijken of ik mijn geld terug kon krijgen. En dat we compensatie wilden voor alle last. Maar dat zou wel pas na de kerst worden dat we dan iets zouden horen. Hoe onbeschoft als dit nou echt je kerstcadeau aan mensen geweest was en je geen geld hebt om nog iets anders te kopen, omdat je ervan uit gaat dat dit goed gaat…

En toen…

In de tussentijd had ik dus ook contact gehad met PostNL en die zeiden ook dat het bij de Bruna zou moeten liggen. Dus heb ik meteen een klacht ingediend over de desbetreffende bezorger die gelijk netjes werd afgehandeld. Want ik had nooit een briefje in de bus ontvangen terwijl ik dat normaal áltijd krijg wanneer ik de bezorger mis loop. Dus dat vond ik ook al raar. Wellicht was er die dag een vervanger. Want met mijn huidige bezorger heb ik nooit problemen gehad.

Vervolgens kreeg ik pas ergens in de 2e week van januari te horen via een email van krasloten.nl dat wanneer de krasloten retour zouden zijn, ik mijn geld terug zou krijgen. Eindelijk een positief bericht. Hoewel… Er waren in de tussentijd al minstens 10 werkdagen voorbij waarop het dus géén feestdag geweest is en post retour sturen naar Duitsland duurt toch echt max. 5 werkdagen. Dus wederom gelul en zo traag als dikke stront.

Hierop stuurde ik dus meteen een email terug dat als de post nog niet retour was ze dan zsm een onderzoek moesten starten bij PostNL omdat dit veel te lang duurde. Want een onderzoek starten kan alleen de verzender helaas. Wat zij niet wisten is dat ik dit allemaal weet omdat ik zelf bij PostNL werk. En dus ook collega’s heb die daar al jaren werken en mij precies kunnen vertellen hoe lang zulke dingen duren.

En ineens stond 2 dagen na mijn mailtje terug het geld op mijn rekening. Maar uiteraard wel precíés het bedrag wat ik aan hun had betaald voor de krasloten en geen cent compensatie. Want stel je voor dat je een ontevreden klant tegemoet komt.

Daarom wil ik jullie bij deze waarschuwen om NOOIT bij krasloten.nl te bestellen. Want mocht er iets gebeuren met je bestelling, dan laten ze je finaal in de kou staan. En snel handelen doen ze al zeker niet.

Heb jij wel eens zoiets meegemaakt met een online bestelling? Of ben jij weleens zo onbeschoft behandeld door een klantenservice?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *